Daj się znaleźć!

Pokaż swoją klinikę z najlepszej strony i docieraj do nowych klientów.

Zarządzaj profilem kliniki

Twoja klinika widoczna jak na dłoni

  • Prowadzisz klinikę stomatologiczną, medyczną albo weterynaryjną?
  • Chcesz pozyskać nowych klientów?
  • Dbasz o dobry wizerunek swojej placówki w sieci?

Zarządzaj profilem kliniki

Wykorzystaj potencjał inteligentnej wyszukiwarki klinik

Daj się znaleźć

Skutecznie zaprezentuj swoje usługi i wyróżnij się z tłumu.

Mierz wysoko

Buduj wizerunek godny zaufania.

Dotrzyj do właściwych klientów

Precyzyjnie dopasujemy problemy klientów do Twoich usług.

Innowacyjny mechanizm dopasowywania

  • Skorzystaj z innowacyjnego mechanizmu dopasowującego katalog usług klinik do zgłoszonych problemów zdrowotnych pacjentów.
  • Teraz specjalnie zaprojektowany algorytm wskaże Twoją klinikę pacjentom.
  • Nie czekaj i daj się odnaleźć nowym klientom.

Zarządzaj profilem kliniki

Funkcjonalna prezentacja kliniki

  • Zaprezentuj klinikę z MediRaty.
  • Dodaj dane adresowe, opis kliniki i jej specjalizacje, uzyskane dyplomy i wszystkie usługi wraz z cenami.
  • Włącz funkcję rezerwacji wizyt online, płatności online i oceny usług.
  • Sam zadecyduj z jakich możliwości serwisu chcesz skorzystać i jak bardzo Twój profil będzie rozbudowany.

Zarządzaj profilem kliniki

Łatwość obsługi

Chcesz dodać katalog usług wraz z cenami, możliwość rezerwacji usług i wyświetlić oceny Twojej kliniki z innych portali? A może poinformować klientów o aktualnych promocjach?

Nic prostszego! Możesz zrobić to sam lub skorzystać z naszej profesjonalnej pomocy.

Zarządzaj profilem kliniki

Co zyskujesz?

Duży zasięg odbiorców

Stronę mediraty.pl odwiedza rocznie ponad milion osób

Nowi klienci

Dzięki kliniki.mediraty.pl zyskasz wielu nowych klientów

Rozpoznawalność

Zbudujesz rozpoznawalność swojej kliniki

Jak założyć profil?

Kliknij w przycisk poniżej i zobacz jakie to proste!

Zarządzaj profilem kliniki

Pamiętaj, że założenie profilu jest bezpłatne!
Jeśli masz pytania zadzwoń:
+ 22 266 83 70

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jeżeli nie założysz konta i nie zarejestrujesz profilu – będziemy w stanie wyświetlić jedynie najbardziej podstawowe dane teleadresowe Twojej kliniki. Zakładając darmowe konto – masz całkowitą kontrolę nad swoim profilem, masz pewność, że dane są aktualne oraz docierasz do miliona potencjalnych klientów w skali roku – wystarczy kilka kliknięć aby się wyróżnić.
Profil podstawowy zawiera jedynie podstawowe dane teleadresowe. Profil zarejestrowany to:
  • Pełna kontrola nad wyświetlanymi informacjami
  • Gwarancja aktualności danych w Twoich rękach
  • Wyświetlenie Twojego logo
  • Prezentacja galerii zdjęć
  • Możliwość potwierdzenia kompetencji i osiągnięć poprzez zaprezentowanie certyfikatów i dyplomów
  • Katalogu Twoich usług wraz z widełkami cenowymi
  • Opinie
  • Grafika promocyjna – pomagająca przykuć uwagę potencjalnych klientów
  • Umawianie wizyt
  • Godziny otwarcia
  • Dodatkowe dane ułatwiające klientom dotarcie do Twojej kliniki
Rejestracja profilu jest bezpłatna.
Jeśli masz pod ręką zdjęcia i podstawowe informacje o swojej klinice – uzupełnienie profilu nie powinno zająć więcej niż 15 minut. Tyle czasu wystarczy aby zacząć docierać do nowych klientów. Sam oceń czy to opłacalna inwestycja.
Mediraty to lider w finansowaniu usług medycznych w Polsce. Na rynku od 2010 roku – kilkukrotny laureat nagrody Laur Klienta oraz godny zaufania partner współpracujący z ponad 8 000 klinik w całym kraju. Dobrze dopasowany zestaw usług od kilkunastu lat pomaga pacjentom finansować zabiegi medyczne.
  1. Rejestrujesz swoje konto w naszym systemie. (Pamiętaj aby kliknąć link aktywacyjny w mailu).
  2. Następnie logujesz się do systemu i wyszukujesz swoją klinikę. Po odnalezieniu kliniki – możesz od razu uzupełnić jej profil.
  3. Uzupełniony profil możesz zapisać, jednak zanim zmiany będą widoczne dla wszystkich – zweryfikujemy czy na pewno masz prawo aby zarządzać tą kliniką.
  4. Po weryfikacji konta możesz również dodawać zabiegi wraz z widełkami cenowymi.
Dodając słowa kluczowe do zabiegu zwiększasz szanse, że użytkownicy znajdą Twoją klinikę poprzez ten zabieg. Słowo kluczowe to krótkie określenie – np. synonim, podobne określenie zabiegu. Np. zabieg "Usuwanie zęba" może mieć słowo kluczowe "wyrywanie zęba".